Logo Age Smart

Amerykańska Marka Dermalogica jest synonimem racjonalnego podejścia do pielęgnacji skóry. Zmierzając do doskonałości osiągnęliśmy zbalansowaną równowagę między oczekiwaniami klientów i rezultatami związanymi z profesjonalną terapią skóry.
Najnowsze receptury zawarte w systemach pielęgnacyjnych, przekładają się na wyjątkową skuteczność i precyzję . Z uwagi na zaawansowany profil, produkty Dermalogica dostępne są tylko w wybranych ośrodkach Spa, gabinetach kosmetycznych oraz instytutach medycyny estetycznej. Nad doborem i przebiegiem zindywidualizowanej kuracji pielęgnacyjnej czuwają profesjonalni terapeuci Dermalogica.

cz

Naszą misją jest troska i zapewnienie przyjemności naszym klientom. Troska to synonim uwagi, szacunku i indywidualnych rozwiązań.
Przyjemność to radość i skupienie się na czystym relaksie.
Celem, który określamy dla siebie opracowując i rozwijając każdy nowy projekt jest zadbanie o każdego klienta w całości, tak by jego doświadczenie z produktami, zabiegami czy przestrzenią [ comfort zone ] było jak najbardziej przyjemne.
To własnie stanowi centrum naszego świata piękności i relaksu.
[ comfort zone ] jest innowacyjną marką w dziedzinie piękna i dobrego samopoczucia, wprowadzoną na rynek w 1996 roku przez włoską firmę Davines S.p.a.
[ comfort zone ] to rozpoznawalna, unikalna i charakterystyczna marka selektywna najwyższej jakości wyjątkowych usług połączonych z prawdziwym profesjonalizmem.
[ comfort zone ] to połączenie nauki z nieskończonym potencjałem, jaki oferuje natura.
[ comfort zone ] to kompletne pojęcie piękna.
Logo oznacza ekskluzywną przestrzeń dla każdej osoby i regenerującą przerwę w zabieganym, codziennym życiu.

Kianty SPA to wyjątkowa linia pielęgnacyjna stworzona w 2002 roku w Hiszpanii, przez ludzi ceniących dobrodziejstwa natury.
Algi i woda morska, esencja życia zaczerpnięta z Bretanii, zostały w wyjątkowy sposób połączone z sokiem z czerwonych winogron bogatym w polifenole, silne przeciwutleniacze o działaniu tonizującym, przeciwzapalnym, działającym antyrodnikowo i antyalergicznie. Połączenie tych składników, niezwykle aktywnych dzięki procesowi liofilizacji, dało podstawę do stworzenia zabiegów pielęgnacyjnych, które możecie Państwo zaoferować swoim klientom w gabinecie kosmetycznym lub spa.
Program pielęgnacji twarzy obejmuje zabiegi: nawilżające, regenerujące z wykorzystaniem kolagenu, z wykorzystaniem kwasów pielęgnacyjnych, przeciwzmarszczkowe, przeciwzmarszczkowy ukierunkowany na zmarszczki mimiczne.

*
*
*
*
*
*
*
*